Lai notievētu jāēd 9 reizes dienā

Orange Weekends

Zinātnieki no Londonas Imērijas koledžas veica pētījumus ar 2000 dalībniekiem no vairākām valstīm Lielbritānijas, Japānas, Ķīnas un ASV. Visi dalībnieki patērēja vienādu kaloriju daudzumu dienā, vienīgā atšķirība, ka viena grupa ēda mazāk par 6 reizēm dienā un otra grupa vairāk.

Pētījumu rezultātā tika noskaidrots, ka vidējais asinsspiediens pirmai dalībnieku grupai bija augstākas, nekā otrai dalībnieku grupai. Pietam tie kas ēda retāk svēra vairāk.

Saskaņā ar zinātnieku viedokli, bieža neliela pārtikas uzņemšana, novērš taukskābju līmeņa pieaugumu asinīs, kas noved pie tauku uzkrāšanās artērijās un holesterīna līmeņa palielināšanas.

Daktere Sjuzena Džeba paskaidroja Orange Weekends Blog, ja jūs vēlaties notievēt jums jāēd nelielās porcijās 9 reizes dienā.

Ēdienkartes piemērs ar 9 dažādiem ēdieniem visai dienai:

8:00 — vārīta ola ar tostu ar džemu (230 kalorijas).

10:30 — 80 g saldētu ogu, 125 g bez tauku jogurta (99 kalorijas).

11:30 — divas maizes šķēlītes avokado mērcē/guakamole (172 kalorijas).

13:00 — 300 g zirņu zupas ar speķi un maizes šķēlīte (235 kalorijas).

15:00 — maziņa būlciņa vai keks ar divāt eļļas tējkarotēm (236 kaorijas).

17:00 — ābols vai siera gabaliņš (120 kalorijas).

19:00 — salāti ar arugulu, tomātiem un parmezānu ar ēdamkaroti olīveļļas (195 kalorijas).

20:30 — 120 g lasis ar koriandru, citronu un pupiņām (473 kalorijas).

22:30 — tasīte karstas šokolādes ar cepumu (180 kalorijas).

Summa: 1940 kalorijas.

Advertisements

Atstājiet savu komentāru:

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s